Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які
зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів,
а саме :формуюче навчання поділяється на вхідне, поточне та підсумкове, навчання стане більш яскравим, глибоким спрямованим
на інтереси дітей, якщо спрямовувати на інтернет – ресурси , оцінювання здійснюється
впродовж всього вивчення теми , здійснення учнями проектів, включаєть само- та взаємооцінювання;
Оцінювання спрямовані на розвиток навичок дітей 21 –го сторіччя;
Зрозуміла також , що провідне значення в
документах оцінювання учнівських робіт відводиться змісту.
Використання Інтернет – ресурсів стане більш
глибоким, наповненим, націленим на інтереси дітей.
Немає коментарів:
Дописати коментар