середу, 29 квітня 2015 р.

модуль 5

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме :формуюче навчання поділяється на вхідне, поточне та підсумкове,  навчання стане більш яскравим, глибоким спрямованим на інтереси дітей, якщо спрямовувати на інтернет – ресурси , оцінювання здійснюється впродовж всього вивчення теми , здійснення учнями проектів,  включаєть само- та взаємооцінювання;
Оцінювання спрямовані на розвиток навичок дітей  21 –го сторіччя;
Зрозуміла також , що провідне значення в документах оцінювання учнівських робіт відводиться змісту.
Використання Інтернет – ресурсів стане більш глибоким, наповненим, націленим на інтереси дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар